Första inlägget, nervös!

Då kör vi ! 
 
Jag har tänkt länge på att börja skriva en blogg för att kunna för att få ut mina känslor och förhoppningvis kunna hjälpa människor i samma situation som mig eller liknande. 
 
Jag var med om en katastrof 25 mars 2016 som förändrade mitt liv. Min lägenhet brann ner och där efter det började min psykisk ohälsa visa sig mycket mer.
 
I denna bloggen kommer jag  berätta allt om händelsen och gå djupare in på hur det senaste halvåret har varit för mig och mina närstående. jag tänkte också prata om ångest och paniksyndrom från min synvinkel och hur jag lever med den.
 
Bloggen  kommer  vara allt ifrån roliga händelser i mitt liv samt dagar som är mindre roliga.
 
Psykisk ohälsa är något som jag troligen har levt med nästan hela mitt liv utan att vetat om det. Eftersom det är en sjukdom många ungdomar och barn inte vet om är det väldigt svårt att söka hjälp för de,vilket jag inte heller har gjort förrän katastrofen hände.
 
Jag hoppas att jag ska kunna få ut en del av mina känslor och förhoppningvis att mina erfarenheter kan hjälpa någon annan. 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

levmedangest.blogg.se

Denna bloggen handlar om psykisk ohälsa enligt mig och jag kommer dela med mig av min olycka jag var med om och hur jag lever med paniksyndrom idag. Jag kommer också visa att det går att leva med paniksyndrom och inte låta ta över.

RSS 2.0